سلبریتی هایی که در ونکوور زندگی کرده‌اند

سلبریتی‌ های زیادی در این شهر واقع در این شهر زیبای ساحل غربی زندگی کرده اند. برخی از آنها اکنون به جای دیگری نقل مکان کرده‌‌اند و برخی دیگر همچنان همین جا زندگی می‌کنند. با ما هراه باشید تا با برخی از آنها آشنا شوید.

فین ولفهارد

فین ولفهارد بازیگر سریال Strangers Things، دیگر به صورت دائمی در ونکوور زندگی نمی کند، اما تمام دوران کودکی خود را اینجا گذرانده است. این سلبریتی‌ ٢٠ ساله کانادایی گفت، د رحال حاضر با تعدادی از دوستانش در خانه‌ای اجاره‌ای در لس آنجلس زندگی می‌کند، اما همچنان ونکوور را خانه اصلی خود می‌داند.

بازیگر فیلم Ghostbustersدر طول همه‌گیری در سال ٢٠٢٠ از دبیرستانی در منطقه‌ سنت پاتریک فارغ‌التحصیل شد. وی در یک پست اینستاگرامی از همه معلمانی که در ونکوور به او آموزش دادند تشکر کرده بود. همچنین در یک پست فیسبوکی از مدرسه‌اش تمجید کرده و گفته بود: اینجا بهترین مدرسه‌ای است که هر کسی می‌تواند آن را تجربه کند.

کول اسپروس

کول اسپروس، در مدت زمان فیلمبرداری و همکاری با کمپانی CW، در هتلی در ونکوور زندگی می‌کرد. وی قبلا در مصاحبه محل زندگی خود در سوئیتی در هتل Fairmont Pacific Rim را به نمایش گذاشته بود که منظره‌ای خیره‌کننده از کوه‌های نورث شور داشت.

وی در این مصاحبه گفته بود، وقتی خورشید طلوع می‌کند، ونکوور واقعاً زیباترین شهر روی زمین است. سریال ریوردیل پس از هفت فصل در تابستان ٢٠٢٣ به پایان رسید و بازیگران در هنگام خداحافظی با شهری که سال‌ها در آن زندگی می‌کردند، پیام‌های احساسی را به اشتراک گذاشتند.

آنا کاتکارت

آنا کاتکارت در ونکوور به دنیا آمده و بزرگ شده است و در حال حاضر در حین فیلم‌برداری محصولات بزرگ نتفلیکس مانند نمایش XO، Kitty و فیلم‌های To All the Boys، در این شهر زندگی می‌کند. وی قبلا با انتشار عکس هایی از دانشگاه بریتیش کلمبیا گفته بود، در رشته جامعه‌شناسی و نویسندگی خلاق این دانشگاه ثبت‌نام کرده است.

کاتکارت درباره فیلمبرداری To All The Boys در زادگاهش گفت، خیلی خوب است که بعد از یک روز فیلمبرداری به خانه برود و در تخت خودش بخوابد.

رایان رینولدز

رایان رینولدز در ونکوور به دنیا آمده و بزرگ شده و همواره علاقه خود به این شهر را ابراز کرده است. وی قبلا در یک پست اینستاگرامی بریده‌ای از یک روزنامه را به اشتراک گذاشت که عکسی از او را در زمانی که سه ساله بود نشان می‌داد و آدرسش زیر آن (٢٣٨٢ الیور کرسنت) درج شده بود که نشان می‌داد او در محله کیتسیلانو زندگی می‌کرده است.

او همچنین عکسی از دوران نوجوانی اش در مدرسه متوسطه کیتسیلانو منتشر کرده است.

او عکس‌هایی از مکان‌های دیدنی ونکوور در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و گفته بود، نمی‌تواند باور کند که در این مکان رویایی بزرگ شده است. معلوم نیست رینولدز ملکی در بریتیش کلمبیا دارد یا خیر، اما او گاهی اوقات به آنجا سر می‌زند زیرا خانواده‌اش هنوز در ساحل غربی زندگی می‌کنند.

مایکل بوبله

مایکل بوبله خواننده کانادایی در مترو ونکوور به دنیا آمده و هنوز با همسر و چهار فرزندش در آنجا زندگی می‌کند. بوبله خانه رویایی خود به مساحت ٢٧ هزار فوت مربع را در برنابی، درست روبه‌روی خیابان Seaforth Elementary، همان مدرسه‌ای که در کودکی در آن تحصیل می‌کرد، ساخته است. بوبله و همسرش لویزانا لوپیلاتو، بازیگر و مدل آرژانتینی، اغلب عکس‌ها و ویدیوهای بامزه‌ای را از داخل خانه‌شان منتشر می‌کنند.

ست روگن

ست روگن بازیگر Pineapple Express در ونکوور به دنیا آمده و بزرگ شده است. البته او دیگر به طور تمام وقت در این شهر زندگی نمی‌کند اما هر از گاهی از آن بازدید می‌کند.

روگن قبلا در مصاحبه‌ای گفته بود، عاداتش بسیار شبیه ونکووری‌ها است. من مودب هستم. غذاهای دریایی زیادی می‌خورم. لباس‌های Birkenstocks و پشمی زیادی می‌پوشم و فکر می‌کنم که واقعا روح شمال غربی اقیانوس آرام در من دمیده شده است.

نیل پاتریک هریس

نیل پاتریک هریس بازیگر سریالHow I Met Your Mother ، در حین فیلمبرداری سریال A Series of Unfortunate Events به مدت دو سال در شهر ییل تاون ونکوور زندگی. او برای اولین بار در سال ٢٠١٧ به این شهر آمد.

این سلبریتی‌ زندگی در ساحل غربی کانادا را بسیار دوست داشته و در پستی در اینستاگرام نوشته بود دلم برای طبیعت و زیبایی‌های باشکوه کانادا تنگ خواهد شد. ونکوور فوق العاده است.

سارا مک لاکلان

سارا مک‌لاکلان، خواننده کانادایی، علاقه زیادی به پیاده‌روی، ماهیگیری یا اسکی در ونکوور دارد و این موضوع را در پست‌های اینستاگرام خود اعلام کرده است. این خواننده در هالیفاکس متولد شده، اما پس از امضای قرارداد ضبطش در ١٩سالگی، به ونکوور نقل مکان کرد.

مک لاکلان در سال ٢٠٠٢، مدرسه موسیقی سارا مک‌لاکلان را افتتاح کرد و برنامه‌ای برای آموزش رایگان موسیقی به جوانان ونکوور، ساری و ادمونتون را آغاز کرد.

کوبی اسمالدرز

کوبی اسمالدرز، هنرپیشه سریال How I Met Your Motherدر ونکوور بزرگ شده است. او هنوز هم اغلب از زادگاهش دیدن می‌کند. وی در اکتبر ۲۰۲۲ در بازار جزیره گرانویل ونکوور دیده شد. این هنرپیشه کانادایی عشق زیادی به زادگاهش دارد و اغلب عکس‌هایی از بریتیش کلمبیا منتشر می‌کند..

Call Now Button