کارهای سرگرم کننده ای که می توانید در ماه اکتبر در ونکوور انجام دهید بخش سوم

Monster Jam Vancouver

Monster Jam برای چهار رویداد غول‌پیکر به Pacific Coliseum بازمی‌گردد. ورزشکاران قهرمان جهان و کامیون های هیولایی 12000 پوندی در مسابقات سرعت و مهارت شرکت خواهند کرد و طرفداران حتی می توانند به ماشین های غول پیکر نزدیک شوند.

زمان: 6 تا 8 اکتبر 2023
ساعت: 19:00 (جمعه و شنبه)، 13:00 (شنبه و یکشنبه). Pit Party از ساعت 10:30 صبح تا ظهر
مکان: Pacific Coliseum – 100 N Renfrew Street, Vancouver
بلیط: قیمت های مختلف، خرید آنلاین https://ticketleader.evenue.net/cgi-bin/ncommerce3/SEGetEventList?groupCode=MJ&linkID=tktldr&shopperContext=&caller=&appCode=

2023 UBC Apple Festival

2023 UBC Apple Festival برای علاقه مندان به میوه در هر سنی از لذت بخش است. اکنون در سی و دومین سال خود، جشن بزرگ سیب به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا با سیب های متنوع آشنا شوند و همچنین تعدادی از گونه های کمیاب و عجیب را بچشند.

همچنین سرگرمی زنده، فروش سیب و درخت سیب، و نمایشگاه غذا در محل وجود خواهد داشت.

زمان: 14 و 15 اکتبر 2023
ساعت: ساعت های مختلف از 11 صبح تا 4 بعد از ظهر
مکان: UBC Botanical Garden – 6804 SW Marine Drive, Vancouver
بلیط: 8 دلار خرید آنلاین. https://botanicalgarden.ubc.ca/news-events/events-activities/apple-festival/ کودکان هفت سال و کمتر می توانند به صورت رایگان با یک بزرگسال با بلیط وارد شوند.

Fin-tastic Fall Days

در سراسر اکتبر، آکواریوم ونکوور میزبان رویداد Fin-tastic Fall Days خواهد بود که شامل مجموعه ای از شگفتی های دلربا برای تمام خانواده است..

65000 حیوان باورنکردنی را کشف کنید، خود را در تجربه انحصاری Octopus 4-D Movie Theater در آکواریوم غوطه ور کنید.

زمان: 1 تا 31 اکتبر 2023
ساعت: 10 صبح تا 5 بعد از ظهر
مکان: Vancouver Aquarium, 845 Avison Way, Vancouver
بلیط: از 37.95 دلار شروع می شود https://www.vanaqua.org/explore/special-events/fin-tastic-fall-days/

Pumpkins After Dark

Pumpkins After Dark یک تجربه در فضای باز است که در Swangard Stadium و Central Park قرار دارد. میهمانان می توانند انتظار دیدن بیش از 6000 کدو تنبل را داشته باشند که با دست حکاکی شده اند تا شبیه شخصیت های کلاسیک هالووین، دایناسورها و اژدهاها باشند.

Pumpkins After Dark نمایش‌های زنده کنده‌کاری کدو را به نمایش می‌گذارد و خوراکی‌ها و شیرینی‌های پاییزی را برای مهمانان سرو می‌کند. تعدادی کامیون مواد غذایی هر شب در محل حضور خواهند داشت.

زمان: 6 تا 31 اکتبر 2023
ساعت: بازه های زمانی مختلف
مکان: Swangard Stadium – 3883 Imperial Street, Burnaby (ورودی اصلی در ورودی جنوب غربی استادیوم )
هزینه: شروع از 18.95 دلار برای سنین 17 سال به بالا، 15.95 دلار برای سنین 4 تا 16 سال و رایگان برای کودکان سه سال و کمتر. بلیط خانوادگی نیز موجود است. خرید آنلاین. https://burnaby.pumpkinsafterdark.com/

BC Culture Days 2023

BC Culture Days مجموعه‌ای از رویدادهای خلاقانه رایگان و تعاملی است که توسط هنرمندان و سازمان‌های فرهنگی در سراسر استان میزبانی می‌شود. جشن سه هفته‌ای امسال از شرکت‌کنندگان دعوت می‌کند تا خلاقیت خود را از طریق کارگاه‌های آموزشی، نمایش‌های زنده و موارد دیگر بیان کنند.

زمان: اکنون تا 15 اکتبر 2023
ساعت: ساعت های مختلف
مکان: مکان های مختلف
رایگان

Call Now Button