٧ دوره رایگان در دانشگاه تورنتو

شما می توانید برخی دوره ها را بدون پرداخت شهریه در یکی از بهترین دانشگاه‌های جهان آموزش ببینید. دانشگاه تورنتو دوره‌های مختلفی را به صورت رایگان برگزار می کند و شما هم اکنون می توانید برای آنها ثبت نام کنید.

دوره‌های آزاد دانشگاه تورنتو کانادا، نسخه‌هایی خودآموز از مواد آموزشی با کیفیت در سطح کالج و دانشگاه بوده و در دو پلتفرم رایگان EdX و Coursera قابل استفاده هستند.

دانشگاه تورنتو همواره در رتبه اول بهترین دانشگاه‌های کانادا و در لیست بهترین‌ها در سراسر جهان بوده است. با ما همراه باشید تا با هفت دوره رایگان ارائه شده از سوی این دانشگاه آشنا شوید.

مقدمه‌ای بر روانشناسی

این دوره به رفتار انسان و جذاب‌ترین موضوعات و یافته‌ها در زمینه روانشناسی می‌پردازد. اگر به صحبت درباره چرایی تاثیر اعمال دیگران بر افکار و احساسات خود علاقه‌مند هستید، این دوره فرصت مناسبی برای آموزش شما خواهد بود.

استراتژی‌های ارتباطی در عصر دنیای مجازی

اگر به دنبال تطبیق مهارت‌های ارتباطی خود با دنیای دیجیتال هستید، این دوره برای شما مناسب است. هنر سخنرانی و ارائه مطالب، هماهنگی ملاقات‌ها، تأثیرگذاری بر مردم و مذاکره و فروش ایده‌ها در این دوره آموزش داده می‌شوند.

مقدمه‌ای بر نقشه برداری GIS

در این دوره می‌توانید به صورت رایگان متخصص سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی (GIS) شوید. در این دوره نحوه شروع کار با این نرم‌افزار آموزش داده خواهد شد و حتی می‌توانید داده‎های GIS خود را در بخش پروژه عملی ثبت کنید.

مدیریت سلامتی: نقش فیزیوتراپی و ورزش

در این دوره یا اهمیت ورزش برای مبارزه با صدمات، بیماری‌ها و شرایط چالش برانگیز اشنا می شوید.

طراحی و توسعه اپلیکیشن iOS

این دوره با اولین قدم ها برای راه‌اندازی یک حرفه جدید در حوزه طراحی اپلیکیشن آشنا شوید و بیاموزید برای توسعه یک برنامه پیچیده و کارآمد آیفون چه چیزهایی لازم است.

هنر و علم روابط: درک نیازهای انسان
در این دوره با سیستم یادگیری و توسعه استراتژی‌ها و مهارت‌ها (SSLD) و نحوه کاربرد آن در روابط روزمره و همچنین مددکاری اجتماعی و مراقبت‌های بهداشتی آشنا ‌شوید.

یادگیری ماشین کوانتومی

در این دوره چندین الگوریتم یادگیری ماشین کوانتومی را آموزش دیده و آنها را در پایتون پیاده‌سازی کنید.

Call Now Button