راهنمای نهایی برای آتش بازی، مهمانی ها و رویدادهای شب سال نو در ونکوور

شمارش معکوس برای سال 2023 فقط چند روز است، بنابراین ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به فکر کردن در مورد اینکه کجا غذا بخوریم تا چه بپوشیم تا کجا ناخن های خود را درست کنیم، رسیده است.

در حالی که برخی ممکن است با دوستان یا خانواده بمانند، برخی دیگر ممکن است بخواهند پایان سال را با یک شب سرگرم کننده جشن بگیرند. کسانی که دومی را انتخاب می‌کنند، در راه رفتن به مهمانی نگران کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی نخواهند بود، TransLink در شب سال نو حمل‌ونقل رایگان را در همه خدمات ارائه می‌کند.

در مورد اینکه کجا جشن بگیریم، و اگر امسال آتش بازی برگزار شود، در اینجا یک راهنمای نهایی برای شب سال نو در ونکوور 2022 آمده است:

آیا آتش بازی شب سال نو 2022-2023 برگزار خواهد شد؟

پس از یک وقفه به علت همه گیری، انتظار می رود جشن آتش بازی در محل جدید رویداد در False Creek برگزار شود. اما این رویداد به دلیل افزایش هزینه‌ها در لجستیک و چالش‌های تامین نیروی ضروری لازم برای تکمیل امنیت مورد نیاز در سراسر سایت تا سال دیگر به تعویق افتاد.

اگرچه یک نمایش رسمی آتش بازی وجود نخواهد داشت، اما دو مهمانی در قایق وجود دارد که شامل یک نمایش آتش بازی به عنوان بخشی از جشن سال نو می شود.

اگر می خواهید سال را با آسمانی روشن به پایان برسانید، این سفرها را رزرو کنید.

مهمانی ها و رویدادهای NYE

در ونکوور، جشنی برای همه وجود دارد که از یک شام شیک گرفته تا رقص در سال جدید لذت ببرند. در اینجا تمام کلاب ها، شام‌های شب سال نو و رویدادهایی که در آخرین روز سال 2022 رخ می‌دهند، آورده شده است.

Clubs

Fortune Sound Club ساعت 21. 57 دلار؛ انتظار شامپاین رایگان در نیمه شب را داشته باشید

Elysium ساعت 9 شب تا 4 صبح؛ از 40 دلار؛ موسیقی هیپ هاپ و EDM در جدیدترین کلوپ شبانه ونکوور.

Levels Nightclub “One Place Two Nightclubs – 8:30 شب تا 4 صبح؛ از 28 دلار؛ موسیقی EDM و House در طبقه اصلی، موسیقی لاتین و Reggaeton در XS Lounge.

Bar None Nightclub “Black Masquerade ساعت 10 شب تا 4 صبح؛ از 38 دلار؛ موسیقی از هیپ هاپ تا Top40 و Afrobeat متغیر است.
The Warehouse “Disco Night”- 9:30 شب تا 2:30 بامداد؛ از 13 دلار؛ بخشی از عواید رویداد به Vancouver Black Library اختصاص خواهد یافت.

The Roxy ساعت 8 شب تا 4 صبح؛ 65 دلار؛ بلیط ها شامل نان تست حبابی در نیمه شب است.

The Fox Cabare “Roaring Twenties ساعت 7 شب تا 3 بامداد؛ از 30 دلار؛ شب با استند آپ کمدی آغاز می شود و به شبی رقص با دو طبقه موسیقی دهه 70 تا 2000 منهی می شود.

Cabana Lounge – 9 شب تا 4 صبح؛ از 27 دلار؛ کد لباس پیشنهادی مشکی و طلایی است. انتظار موسیقی هیپ هاپ و میش آپ را داشته باشید.

The Beaumont Studios “Solid Gold” از ساعت 9 شب تا 3 بامداد؛ از 40 دلار؛ انتظار انواع آهنگ ها را داشته باشید، از موسیقی RnB و فانک گرفته تا EDM و mash-ups.

Studio Nightclub “Nova” ساعت 9:30 شب تا 4 صبح؛ 56 دلار؛ کد لباس پیشنهادی سیاه یا سفید است. انتظار موسیقی لاتین را داشته باشید.

The Waldorf Hotel “Times Sqrd” از ساعت 9 شب تا 3 بامداد؛ از 43 دلار؛ سه کلوب در یک مکان: Tabu Lounge (house music), The Tiki Bar (hip hop, RnB music), The Hideaway (Latin, Afrobeats music)

White Rabbit ساعت 8 شب تا 3 بامداد؛ 46 دلار؛ از تکنو تا موسیقی هاوس ، کد لباس وجود نخواهد داشت، اما جوایزی به بهترین لباس‌های اعطا می شود.

Aura Nightclub “Masquerade Ball”- 9 شب تا 4 صبح؛ 38 دلار؛ 100 نفر اول که از در می‌گذرند، یک ماسک سفارشی رایگان دریافت می‌کنند، و لقمه‌ها و نان تست شامپاین و همچنین یک نمایش عظیم کانفتی در نیمه‌شب برگزار می‌شود.

The Well Studios “Midnight at The Well” از ساعت 8 شب، 40 دلار؛ دیسکوی Futuristic Funk واقع در City Center Motor Hotel، کاستوم تشویق می شود.

Boat parties

Boat Party Cruise- 8:30 شب تا 1:30 بامداد؛ 157 دلار؛ در قایق Abitibi در 750 Pacific Blvd

NYE Yacht Party- 9:30 شب تا 1:30 بامداد؛ 135 دلار؛ on the Magic Charm در 1601 Bayshore Dr

Fireworks Speakeasy Cruise – 9:30 شب تا 1:30 بامداد؛ 124 دلار؛ در قایق بادبانی Magic Spirit 1601 Bayshore Dr

(Fireworks included) NYE Boat Party – 9:30 شب تا 1:30 بامداد؛ 95 دلار؛ در Burrard Queen در 760 Pacific Blvd

Restaurant parties

Enchanted NYE at Good Co. Bars (965 Granville St) در ساعت 8 بعد از ظهر. 40 دلار؛ بار به عنوان یک جنگل سحر آمیز تزئین خواهد شد، با موسیقی، اسنک و شامپاین.

Glitter, Gold & Reggaeton at The GPO Bar + Kitchen (136 W Cordova St ساعت 9 شب؛ 10 دلار؛ لباس طلایی و زرق و بری بپوشید و در سال جدید بعد از شام با موسیقی زنده جشن بگیرید.

Cambie’s NYE Party at The Cambie Bar & Grill (300 Cambie St) ساعت 6 بعد از ظهر؛ 17 دلار؛ این مهمانی یک آبجو و شات در هنگام ورود، یک غرفه عکس، ایستگاه پیتزا، خدمات مهمانی و شمارش معکوس در نیمه شب خواهد داشت.

Nautical New Years Eve Party at The Portside Pub (7 Alexander St) ساعت 7 بعد از ظهر؛ 22-28 دلار؛ این بار یک شب با موسیقی زنده و شامپاین رایگان در نیمه شب خواهد داشت.

NYE Gala at Water Street Cafe (300 Water St) در ساعت 7 بعد از ظهر؛ 189 دلار؛ لباسی بپوشید تا شب سال نو را با یک منوی شش غذا جشن بگیرید.

NYE at Pan Pacific Vancouver Hotel (999 Canada Pl) در ساعت 6:30 بعد از ظهر؛ 195 دلار؛ عصر شیک را با یک لیوان Prosecco شروع کنید، سپس یک غذای چهار وعده و رقص، قبل از مهمانی و پانتون سنتی در نیمه شب.

Drumming and yoga NYE events

Drumming in the New Year در Chelsea Green Complex (4230 Kamloops St) ساعت 7:30 بعد از ظهر. 45 دلار؛ دو ساعت درام، سرگرمی ریتمیک، و یک Shamanic Drum Massage.

New Year’s Eve Drum and Dance Party در BCDance (877 Hamilton St) ساعت 9 شب. 50 دلار؛ همه یک درام برای نواختن دریافت می کنند، و سپس در نیمه شب رقص و شامپاین در تنظار شماست.

Kirtan On The Drive در Open Door Yoga (1651 Commercial Dr) ساعت 6 بعد از ظهر. از طریق اهدای مالی؛ پایان سال 2022 را با یک شب سرودهای مقدس و مدیتیشن مانترا در حالی که انرژی نشاط بخشی را به سال جدید وارد می کند، جشن بگیرید.

NYE events

Rollin’ Flirty New Years Skate Party
در این جشن اسکیت مخصوص بزرگسالان وارد سال جدید شوید. پیست از ساعت 21 الی 23:30 برای اسکیت باز است و در نیمه‌شب با شامپاین رایگان و یک آب‌نبات شیرین تبدیل به پیست رقص خواهد شد.
زمان: 31 دسامبر، 9 شب تا 1 بامداد.
مکان: Rolla Skate Club – 2901 E Hastings (Rollerland Building)
هزینه: 69 دلار

Gatsby’s House Party
در این مهمانی خانگی، میکس هیپ هاپ، EDM، و 40 دی‌جی برتر، نوشیدنی‌های الکلی با پیش‌پرداخت موجود در بلیت‌ها، بوفه پیش‌غذا، هدایای مهمانی، شب کازینو همراه با جوایز، و شمارش معکوس برای شب سال نو خواهد بود.
زمان: 31 دسامبر، 9 شب تا 1 بامداد.
مکان: Pinnacle Hotel – 1128 Hastings St
هزینه: از 150 دلار

New Year’s Eve Parq Gala
این رویداد Black Tie فقط برای بزرگسالان دارای دو اتاق خواهد بود. یک سالن رقص و یک سالن لابی. همچنین نمایش‌ها و آکروباتیک هوایی، نمایش خودروی لوکس، فرش قرمز و شامپاین در نیمه‌شب برگزار می‌شود.
زمان: 31 دسامبر، 9 شب تا 2 بامداد
مکان: JW Marriott Park Vancouver – 39 Smithe St
هزینه: از 76 دلار

Afrobeach New Year’s Eve Party
در The Afrobeach House که در آن موسیقی Afrobeats، Dancehall و Amapiano همراه با یک لیوان شامپاین رایگان در سال 2023 پخش می‌شود، وقت بگذرانید.
زمان: 31 دسامبر، 9 شب تا 6 صبح.
محل: 46 W 6th Ave
هزینه: از 25 دلار

Disco Drag Party
هر بلیط این دیسکوی شب سال نو شامل یک لیوان شامپاین و کمک مالی به QMUNITY است. کد لباس ” Disco Fever” است و می توانید انتظار اجرای درگ را از Bibi SouPhresh، Tiffany Ann Co، Abeiya Miraj و Mikki Wikki داشته باشید.
زمان: 31 دسامبر، ساعت 20:30.
مکان: Havana – 1212 Commercial St
هزینه: 50 دلار

New Year’s Eve Karaoke Party
این مهمانی کارائوکه و بورلسک را در یک جشن سرگرم کننده ترکیب می کند. در طول شب بازی ها، جوایز و اجراها برگزار می شود.
زمان: 31 دسامبر، 8 شب تا 1 بامداد
مکان: Heritage Hall – 3102 Main St
هزینه: 50 دلار

NYE Karaoke Extravaganza
تکنوازی، دوئت و اجراهای گروهی همگی در این مهمانی کارائوکه مورد استقبال قرار می گیرند. آواز متوقف می شود و رقص در ساعت 11 شب شروع می شود.
زمان: 31 دسامبر، 7 شب تا 1 بامداد
مکان: Chorus Studio – 2468 Scotia St
هزینه: 25 دلار

Bleako’s Nuclear New Year
با اجراهایی از Virgin Losers، Lillian، Noodle Boys، و Strange Breed در یک شب موسیقی غرق شوید. نیمی از عواید حاصل از این رویداد به مرکز پذیرش WISH برای زنان و کارگران جنسی با تنوع جنسیتی در Downtown Eastside اختصاص خواهد یافت.
زمان: 31 دسامبر ساعت 8 شب
مکان: Hastings Folk Garden – 109 E Hastings St
هزینه: 20 دلار

Call Now Button